• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 18 آبان 1399
کد مطلب : 115109
+
-

کیوسک/ روزنامه نیویورک پست [آمریکا]/جو، حاضر و آماده‌ای؟


روزنامه نیویورک پست متعلق به غول رسانه‌ای آمریکا یعنی رابرت مرداک با تصویری از جو بایدن روی صفحه اول خود، آمریکایی‌ها را متعجب کرده است. نیویورک پست به همراه فاکس نیوز و وال‌استریت ژورنال، مهم‌ترین رسانه‌های حامی ترامپ به شمار می‌روند. نیویورک پست از  پیروزی بایدن خبر داد و از طرفداران ترامپ خواست که با آرامش نتیجه را بپذیرند. تغییر موضع مرداک و رسانه‌هایش، یکی از مهم‌ترین اتفاقات روزهای اخیر در انتخابات آمریکا بوده است.

روزنامه ژاپن تایمز [آمریکا]
حمله ترامپ به روند انتخابات


ژاپن تایمز در گزارشی سخنان بی‌اساس ترامپ در مورد تقلب در انتخابات را حمله او به روند انتخابات در آمریکا خوانده است. به‌نوشته این روزنامه، حتی اعضای حزب جمهوریخواه هم در حال جدا شدن از ترامپ هستند و فاصله خود را با او حفظ کرده‌اند. ژاپن تایمز اظهارنظرهای برخی اعضای حزب علیه ترامپ را منتشر کرده و نوشته که این نخستین بار است که جمهوریخواهان به ترامپ پشت می‌کنند.

روزنامه گاردین [انگلیس]
در آستانه


روزنامه گاردین با انتشار تصویر جو بایدن روی صفحه اول خود، نوشته که او در آستانه پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری است. این روزنامه به انعکاس سخنرانی بایدن پرداخته که در آن نامزد دمکرات‌ها ضمن آنکه اعلام کرد در مسیر پیروزی است، از هوادارانش خواست آرامش خود را حفظ کنند. گاردین نوشته بایدن در این سخنرانی در قامت یک رئیس‌جمهور ظاهر شده است.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
بایدن در آستانه پیروزی؛ ترامپ شکست را نمی‌پذیرد


براساس گزارش روزنامه العربی الجدید با نهایی شدن پیروزی بایدن در ایالت‌های پنسیلوانیا و جورجیا عملا کار انتخابات تمام است و باید جو بایدن را پیروز این رقابت دانست. با وجود این اما مقاومت ترامپ در برابر پذیرش شکست، صحنه انتخاباتی آمریکا را پیچیده کرده است. این روزنامه همچنین در بخش دیگری از گزارش خود به بررسی دلایل شکست مجدد نظرسنجی‌ها پرداخته است.













 

این خبر را به اشتراک بگذارید